Sunday, September 23, 2007

-KELAHIRAN CARTOONRIA-


Assalamualaikum...dan salam sejahtera geng!
Hey! you all mesti tak kenal gua kan?? jawapnya mudah je...sebab Gua bukan femes mana pon.
Gua cuma menempel di laman maya ini untuk mengaktifkan sebuah bakat.
Bakat melukis.
Gua minat melukis..khususnya lukisan kartun.
Sejarah awalnya, basic gua bermula dengan lukisan kartun lidi...setiap hari, masa dan saat gua cuba improvekan gaya lukisan gua.
Hingga kini, gua masih rasa terlalu banyak kelemahan pada kartun gua.
So, gua sememangnya memerlukan teguran dari you all.
Nak kutuk ke...puji ke...nasihat ke...bebelan ke..gua terima!
Secara Jujurnya pula,
Blog ini merupakan sebuah koleksi lukisan dan tulisan gua.
Thanx pada you all yang sudi menyokong gua.
akhir kata,
Terimalah blog Cartoonria ini dengan seadanya....

SALAM PERKENALAN DARIPADA EDITOR CARTOONRIA


BRADER JOE

No comments: