Friday, February 20, 2009

CINTANCINTUN.COM


Dalam Cinta Harus Saling Percaya, Dalam Cinta Harus Berani Pasrah,
Dalam Cinta Harus Sejiwa ...

Cinta yang mana tidak berisiko? Semua cinta yang hadir berisiko tinggi. Jika anda telah menerima sesebuah cinta itu maka anda harus berani mengambil risiko untuk terluka.

17 comments:

Nursuzry said...

jeng...jeng...jeng.... tu cintancintun sape ye...

BRADER JOE said...

hahahaa..semua org la..

Nursuzry said...

iye ke niiii... he he he

gee said...

ooitt..mana boleh bercinta ngan semua org arr..joe..sorang cukup la..hehe

Nursuzry said...

hahahaha... ko tau gee, ada kisah disebalik kotak komen ni. sian joe...

gee said...

ye ke..selama ni joe takde kotak komen ni kan..hmm..psstt..sue apa dia..hehehe

BRADER JOE said...

weh..weh..haa..kutuk..kutuk aku yaa..hahahaha...thanx buat korang yg mberitahu ttg keprobleman kotak comment aku ni..:-)

Ebriza Aminnudin said...

hehehe ... patutla selama ni sepi je daripada org yang nak memberi komen.

gee said...

sekarang kita komen banyak2..joe ikan masin hehe

BRADER JOE said...

hehe..alamak?? gee ikan perkasam jeruk.

gee said...

joe ulat gongok jatuh cinta..err..boleh la..hehehe

Nursuzry said...

hahahaha lam ni pun nak gaduh ke weh.
ppsssttt...gee, joe dia jd sewel jap sbb xde org yg komen pasal posting dia... kihkihkih

gee said...

kahkahkahkah..

BRADER JOE said...

woit...woit..dah la tuu...ngee..

Nursuzry said...

--> tgk pipi joe dah merah

gee said...

-->cubit2 pipi joe..

BRADER JOE said...

ouch!!! sakit laaH!!!