Tuesday, March 3, 2009

JENAKA COUPLE


17 comments:

Nursuzry said...

sian kak abby kena siram ngan joe dari atas dahan... hehehe

gee said...

apesal gee nampak pangkah je ni huhu

Nursuzry said...

alah sian dia...

Ebriza Aminnudin said...

weh ... apa lak kak abby ... kak abby tak pernah nyanyi cam tu tau ... berangan je. kah kah kah. ;P cubit pipi Su.

sian gee ... pangkah muka gee.

BRADER JOE said...

dah..su mula la tu..ini kisah gee la..ngan boipren dia..kahkahkah..

gee said...

kisah gee..laa..tak nampak la joe..-->pangkah muka kak abby

Ebriza Aminnudin said...

kih kih kih .. apa pangkah2 muka org ni .. cat muka gee.

su tu memang ...

BRADER JOE said...

hahaha..itu dh kira mconteng marker ke muka tu...lam f/book ada gee..

gee said...

owhhh..ok...

Nursuzry said...

kihkih... kak abby x ngaku yer --> tolak joe masuk gaung

BRADER JOE said...

ngaaa..sempat tarik kaki su..hahaha..tgk su tpukang masuk gaung..aku selamat sbb sempat bpaut pd pokok senduduk.keh3..

Ebriza Aminnudin said...

kah kah kah ... korang ni laa ... ngaku apanya Su ... kurung Su dalam sangkar beruang.

sbent019 said...

oit johan.... besarnyee page nkau..hahahhaha....dah tu takde tempat nak ot pulak... ha kan tempat ni dah jadi port diorang .....

kartun nkau ni dah mula agresif...! cara macam ni akan
membangkitkan emosional..! aku pon nak cuba tiru gak....hiyaaarg...

BRADER JOE said...

thanx sbent..saje buat lain skit...
nkau bila nak pulun citer tu..baut la byk skit...takkan satu helai je..apadaa..
tak puas aku kaji kartun ko tau tak?
cara nkau main sudut mmg best..aku takleh nak tiru..hehe

Nursuzry said...

sbent019 - joe tu saje nak bg kitorang dok bersilat kat sini. al maklum la dulu kat sini x leh buat komen lalalalala

Suraya@jon said...

wuit joe hang klaka la. hahaha

BRADER JOE said...

weii suraya..thanks 4 coming...hang lagi klaka beb. hehe