Saturday, May 16, 2009

HAPPY TEACHER'S DAY

Guru merupakan watak penting dalam setiap memori persekolahan kita.
Mereka merupakan insan-insan yang sabar dalam melayan kerenah kita yang pelbagai.
Hinggakan kita akan merindui mereka pada setiap kenangan yang terukir ketika itu.
Seharusnya kita berterima kasih kepada mereka kerana menjadikan kita benar-benar manusia yang bersedia menghadapi realiti dunia sebenar dan boleh berbakti pada nusa dan bangsa.
Terima kasih Cikgu!

SELOKA BUAT CIKGU :
Ingatkan campak,
Rupanyer Jerawat batu,
Mengajar bagai nak Rak,
Tapi Budak Buat tak tahu...
Rase Macam nak sepak,
takut pulak kene Serbu,
Mai sini nak habak,
Bukan nak kata Rindu...
Korang banyak-banyakkanlah bersabaq
Sebab Korang ni kan cikgu!
hehe...

> SELAMAT HARI GURU BUAT SEMUA CIKGU-CIKGU W/PON DI MANA JUA ANDA BERADA!<

5 comments:

azieazah said...

Laaa... selama ni MokYang salah rumah aaarr.. mujor tak kene penendang..hihihi...

JOE...lu sihat ka?

azieazah said...

Selamat buat guru...

Sejak dulu lagi MokYang suker benor dgn cikgu2 lelaki.. tak tau naper.. hehehehe...(malu pun nak citerrr...)

BRADER JOE said...

hahaha...sampai dua post ko kasi mokyang. rindu la sama lu beb.
wa sihat je...alhamdulillah.

haa..soklan ke 2 tu wa payah nak jawab..lu pikir lah sndrey..wakakaka.

Kito said...

Lawak gak artwork anda......

BRADER JOE said...

hehe..timo kasih kito.ada masa mai ler lepak sini lagi..ajak ler kengkawan skali...