Saturday, February 9, 2008

LOVE STORY





5 comments:

sbent019 said...

wah...improvement yang mendadak..!!!... teruskan melangkah lagi johan..!!! SPARTANNNN.!!! FORRR MAARCHHHH>>!!!

AAAAAAHURMMMM!!!!!!

JOE said...

thanks sbent019...ayah ko dah sihat ke?
Bertahun aku dah tak berlatih melukis sebenarnya.Insya Allah aku akan cuba bangkit perlahan-lahan dari semadi yang amat panjang...heheheee..cam bersajak plak dah ek...
thanks for u all....BERDESUP CAHAYA!!!!

ijoi said...

gaya ada, tonansi ada, pitching ok, c factor ada, penguasaan pentas kurang iyelah mana ada org melukis atas pentas kan ekeke apapun teruskan mengayuh, aku ingat pesan Almarhum Pak Jab dulu

Diantara kata-kata azimat beliau ialah “Kalau nak mendaki gunung , kenalah mendaki bukit dahulu tanpa melupakan gunung tersebut” dan “Kalau nak berkartun , berkartunlah dengan sebaik-baiknya, seelok-eloknya, seiklhlas-ikhlasnya, usahlah lilit ikatan kepala bertulis glamour didahi , usah bimbang akan perkataan itu, ianya akan ada selagi anda berkarya.
selamat berkarya dan berkaryalah dlm keadaan selamat

sbent019 said...

apa? kau nak bangkit?!!aaaahhh...!!! aku takkan benarkan kau mendahului aku johan..!!! walaupon namakau Johan Karmawidoyok ,namun dalam pertandingan membawa sudu diatas telur ini.... aaaahhh... aku tak kira! aku nak menang jugak!!!

Jonjenin said...

hehehee...
aku kasi can la kau menang sbent019.heheee
sebab aku kena pegang title tu sampai inalillah....
ijoi...kata2 ko tu penuh makna tersurat dan tersirat...makan dalam tu..kena pikir lapan ratus kali dari pelbagai sudut geometri dan bentuk muka bumi.

thanks atas pesanan yang wajib di sampaikan pada semua mahluk yang nak berkarya dalam dunia kartun ni. thanks sahabat...