Thursday, November 6, 2008

ATAS PERMINTAAN RAMAI..MAKA SEBUAH LAGI TELETOON BAKAL BERAKSI NANTI !













SEBUAH KARYA KOLABORASI :





KONSEP/OLAHAN :


BRADER JOE




CERITA SKRIP ASAL


EBRIZA




Bersama barisan pelakon baru nya.




NANTIKANNNN!!!!


12 comments:

dina said...

mana citer ni? cepatlah...--->sambil baling tin coke kat panggung

Ebriza Aminnudin said...

hehehe ... sian panggung tu ...

meo188 said...

cayok!

caluk@cencaluk said...

kali nie aku nak mintak royalti kat tuan director he he

JOE said...

sabau semua...jangan la buat camni...jagalah kebersihan panggung kita..

alamakkkk..caluk ko ni demand laa...hehe

dina said...

caluk dah jadi superstar ye

nursuzry said...

hahaha... x leh blah la caluk ni...
demand btul...

Salbie S said...

nama nursuzry ni aku pernah perasaaan kat blog mana ek? nanti aku klik-klik, sekali kelip-kelip dtg kat aku daa...hahah
salam kenal buat semua
caluk?erm kaalu cenCALUK tu aku tahu ar!huhuhuh

Salbie S said...

sori aku tak perasan nama org rupanya caluk tu! erm hampeh hahah sbb aku tak kuat perasan hahah
ntah, jaga kebersihan,Jgn kotorkn alam sekitar panggung.Fikir2kanlah

fadxiora said...

tak sabar rasanye --> sambil baling tin kat kepala dina yg buat bising ^_^

JOE said...

daahhh..main baling lak..tu kat ats tu..dah aku buat tayangan perdana..syyytt..jangan bising ar..layannn..hehe

nursuzry said...

salbie s - akak ni dah ilang ingatan ke kat saya ker? hehehe...