Wednesday, November 19, 2008

TAYANGAN PERDANA- Setelah teletoon pertama dulu berjaya memecah belahkan box-opis..maka kami tampilkan pula teletoon ke-2.

* SILA KLIK GAMBAR untuk membaca secara bersopan santun- sekian TQ!*
(Iklan ini ditaja oleh Duta Ubat Gegat)
RALAT : Nama pelakon Jieadam ditukar kepada Jiedam agar Teletoon ini nampak ganas + seram+komedi. hehe






















Woit!! Amrin mana lak ni...Armin laa!!!(tegur tuan director semasa filem tinggal sekerat gulung lagi). Maka cepat-cepat tukang cerita membetulkan ayatnya yang terkantoi tadi..weii..korang tukau je la Armin tu kepada Armin ek...aku tengah lapar ni..tu tersasul tu..maaf semua..heh!
haa..sambung la baca lagi iklan jap tadi tu...













10 comments:

Ebriza Aminnudin said...

Good Job! Syabas! hehehe

JOE said...

:-) thanx..utk awak juga.
ni lah teletoon yang agak panjang. so, dialog dia pun panjang gak..harap2 dapatlah mghiburkan. Zass!

mulia said...

aku jadi kucing joe hehehe--->sambil geleng kepala

nursuzry said...

hahahaha... senak perut aku gelak tgk nama2 watak.

adik... meow...meow... hehehe...

fadxiora said...

aku jadi bibik??? --> mana royalti aku??

dina said...

buleh tak ko bagi watak heroin yg cun utk aku?--->baling skrip watak wak

JOE said...

hehehe..adehh.sakit perut aku weh... ala korang ni...ini baru warm up je..so, kena pegang watak2 kecil dulu.nanti teletoon akan datang lebih thrill, ada aksi2 stunt, lompat kandang rimau, terjun dari KLCC. haa...masa tu masing2 pegang awatak utama..tapii...itupun kalau korang tak dirembat menjadi duta produk laa..hehe
sbb dah jadi duta ni bayaran diamahal skit..jual blog aku nanti..hahaha...

Ebriza Aminnudin said...

hehehe ... kan dah cakap ... sampai ada yang baling skrip tu ...

JOE said...

itu la awak...ganeh tul la para pelakon kali ni...hehe

Ebriza Aminnudin said...

hehehe .. apa nak buat... awak silap pilih pelakon kot ... tak pe laa .. lain kali bagi watak kaw2 kat pelakon2 yg ganeh tu ... ahaks! ;)