Tuesday, September 8, 2009

AUTOGRAF DARI OTAI!



Post kali ni..aku sajer tepekkan la autograf dari otai2 yang banyak memberi inspirasi untuk aku terus memperjuangkan kartun aku sendiri.
Bagi Semangat sikit.
Lepas ni aku tepek la plak kartun2 aku yang terkini
okeh!
Untuk sama2 kita refreshkan fikiran , Maka aku selitkan kata-kata ni.
---------------Renungkanlah------------
"Sekiranya anda menemui sebuah laluan tanpa halangan, ia mungkin tidak membawa anda ke mana-mana"

11 comments:

azieazah said...

Maka? kalu laluan penuh dengan kayu berpalang sebagai halangan? kita akan sampai di garisan penamat kan?
hehehe...

Ehhh MokYang pun pandai melukis katun...meh nak sain otograf gakkk...

dina said...

huhuhu... best la kau... aku suka kartun si aie tu...

Nursuzry said...

weh! beshnya...

BRADER JOE said...

hai mok yang, dina n su.

mokyang,
aku nak gak autograf ko .lukis la emailkan kat aku..aku tepek kat sini nanti ok..
hehe

dina,
aie tu mmg best dina. skrg dia ntah mana pi tatau la.

su
ko pon best la. macam SUzuki best taw..kikiki...

azieazah said...

JOE.... aku tak pandai lukis lahhh. Lagipun hasil tangan MokYang ni mehai skit.. kena bayaq nanti..wakakaka..!

AminLirikLagu said...

Bagus2...jngn X letak...autograf drpd 2 orng kartunis terkenal...yearghhh

akuribena said...

waaa congratz bro Joe :) tu penaik semangat tu bro...teruskan melukis ahak ahak

BRADER JOE said...

pulak dahhh..buat la..aku tak kira..ko buat gak..cepat! (piat tinge mokyang ngan playar)hehe..

Aminliriklagu,
welkem beb...amik aura sat..hehe

Akurebina,
aku dh pi blog ko..wahh hebvat ko ni ek...caiyOOK!

Nursuzry said...

weh! suzuki tu kawan eden kat jopun nuh... dah lama aku x jumpa dia hehehehe

BRADER JOE said...

oooo..patut laa..
dio kim sushi kek kau ari tu..
tapi aku dh bedal sobab lapau sgt..huhu..i m soriiiiii..

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女