Tuesday, October 6, 2009

MOOD RAYA.


Time raya...
Tengok kuih berbagai bentuk dan rasa. tekak mula rasa muak.
Mana tidaknya balik-balik jumpa kuih yang sama je..hehe..

Tapi.....

Pernah tak korang terbayang keadaanya selepas raya?

Haa..

time ni mula la korang akan nampak orang selongkar balik tong-tong simpanan kuih.

iye tak..kikiki..


So, Hargailah kuih raya yang ada sebelum anda merinduinya nanti...

chow!

4 comments:

azieazah said...

Tak sempat nak hargai pun.. masuk raya ke 2, kuih raya pun dah tinggal serdakkk...

tahun depan MokYang nak beli 1 jenis jer tapi berbalang-balang.. biar semua booooosannn.. hahahaha...

BRADER JOE said...

ko memang mokyangg...hahaha..
ni gerenti tak makan nasi..asik lantak kuih raya manjang ek.

tahun depan ko buat cmtu mau kaya tokey kuih tu...ahaks!

dina said...

apesal aku terasa lak ni... tapi aku memang menghargai kuih raya... huhuhu

BRADER JOE said...

kikiki..alamak? trasa sudaa..

ada org tu hargai bekas2 dia skali..sampaikan takmo basuh..dok cium hari2..kikiki..